Zákazníky je potřeba vzdělávat, ne se jim smát, že vašemu oboru nerozumí

Zákazníky je potřeba vzdělávat, ne se jim smát, že vašemu oboru nerozumí

Prošel jsem si tím taky.

Když jsem začínal s prací ve „službách,“ rychle mě okolnosti přiměly pochopit, že zákazníci často nemají i o vlastní oboru dostatek informací. Pokud se s nimi pokoušíte komunikovat o oboru jiném, je situace ještě složitější.

 

Dokud si to člověk neuvědomí, může si tím způsobit spoustu zbytečných nedorozumění. Pokud se navíc nepodaří komplikace odhalit včas, může vyrůst problém do obřích rozměrů.

Jednou se mi povedlo se v jednom zadání tak zamotat, že kdybych se zákazníkem nekomunikoval jen na dálku, asi jsme se „postrkali.“

Právě o tom, že je potřeba se snažit komunikovat co nejsrozumitelnějším způsobem je jedenáctá epizoda. Má třicet minut, tak tam najdete i spoustu dalších informací.

 

 

Jako vždycky, i dnes bych vás chtěl poprosit o pomoc se sdílením, lajkováním, srdíčkováním a nebo napsáním recenze na iTunes.

Tentokrát navíc zkouším experiment: textové přepisy a podporu při tvorbě, pomocí Patreonu. Jedna z nepožadovanějších věcí, když mi píšete, jsou právě přepisy epizod. Nebude to ale zadarmo :)

Odkazy z epizody

  • Kreativní e-shop od JuicyFolia, pro prodej jednoho produktu, nebo kreativních věcí, založený na obrázcích, videích a textu.
  • fler.cz, tržiště pro prodej vlastní tvorby (nejčastěji móda a ručně vyráběné produkty); podobné mezinárodnímu Etsy.com.

Přihlásit se k odběru novinek můžete zde

Textový přepis epizod k dispozici za podporu na Patreonu.