Dobří lháři jsou nejlepší vypravěči aneb pravda o reklamách na produkty s „příběhem“ co se vymkly kontrole

Dobří lháři jsou nejlepší vypravěči aneb pravda o reklamách na produkty s „příběhem“ co se vymkly kontrole

Všimli jste si taky toho, že se teď ve všech reklamách objevuje: „XY s příběhem?“ Taky vám to už leze krkem? Přijde vám, že na většině míst je to úplně nelogicky? Že tam jedinej „příběh“ je to slovo v claimu?

 

 

Je mi moc líto co se stalo s „příběhy“ v marketingu.

Respektive je mi líto toho, že se vytratila podstata co příběhy v marketingu znamenají. Místo skutečného vyprávění se nám dostává jen: „tohle má příběh, to chceš.“

Už tu cestu, všichni ti Pokustóni, při hledání jednoduššího sdělení zkrátili až moc.

Zmínil se o tom i Vilém Rubeš, ve svém pravidelném pondělním blogu.

 

Je mi z toho smutno hlavně proto, že pro mě jsou příběhy jednou z nejpozoruhodnějších věcí na lidské kultuře a společnosti vůbec.

Proč by vás to mělo zajímat? A proč zatraceně teda všichni prodávají „šroubky a hmoždinky s příběhem?“

O tom, že všichni chceme být pochopení a dosáhnout uznání.

O tom, že dobří lháři jsou nejlepší vypravěči.

O tom, jak doopravdy využít vyprávění pro svou propagaci.

A hlavně o tom, co to „vyprávět příběh“ doopravdy znamená a k čemu to je.

 

Devátá epizoda podcastu #VaseJmenoJeVaseZnacka, byla komponovaná opravdu dlouho a je inspirovaná dlouhou řadou profesionálů kteří se věnují hlavně práci v Rádiu a reklamě.

Pokud podcast odebíráte z iTunes, chtěl bych vás moc poprosit, kdybsyte si našli trochu času a dali podcastu hodnocení a nějaké ty hvězdičky, docela by mi to pomohlo i udělalo radost. Děkuju!

 

Nezapomeňte se přihlásit k odběru novinek na Twitteru nebo Facebooku, eventuálně mailingem, odkaz je níže :) 

 

Přihlásit se k odběru novinek můžete zde